kejadian yang berlaku di KM30 Tapah-Ipoh

kejadian ni berlaku masa aku dalam perjalanan nak balik KL. Aku dari kampung masa ni. Tetiba masa tengah layan tido baikk punya bas yang aku naiki ni perlahan. Rupa-rupanya jalan sesak. So aku pun jenguk la kat luar tingkap tgk2 apa yang jadi.
Tetiba aku terpandang 2 bijik keta terbakar kat seberang jalan aku. Aku pun trus amek camera dengan kelam kabutnya tanpa ubah setting apa-apa pun aku trus je shoot. Aku pun tak terpikir dah pasal setting. Terlupa dah time ni. Soo sbb tu la gambar dalam ni agak gelap. aku tak edit pun sbb nak kekalkan keaslian gambar ni.
aku tak berapa perasan la kereta apa yang terlibat. tp sebijik tu aku rasa NISSAN X-Trail. Then aku terdengar org depan aku berborak ngn org sebelah dia. dia ckp time kteorang lalu ni still ada org dalam kereta ni. aku ingat bas aku naik ni antara yang terawal sampai ke tempat kejadian la. Sebab still takde apa-apa kete bomba ke polis atau ambulans dekat2 situ.
lepas je lalu kat tempat ni, jalan makin lembab. bas yang aku naiki ni terpaksa bersesak-sesak sampai ke tapah. bayangkan baru lepas ipoh pastu bersesak-sesak ke tapah. memang lama la. Paling best, aku tgh dengar radio era time ni. setengah jam pas aku lalu tempat kejadian ni ada sorang penyampai traffic ni cakap pasal kereta terbakar ni. so aku rasa cm bangga sbb aku dpat tengok dlu.


sori atas kualiti gambar.aku shoot pun ikut dalam bas.so cermin bas ni ada effect sikit la.


terima kasih

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget

guests

About Me

My photo
sorry kpd sesiapa yang xsuka dengan hasil kerja aku.aku tau korang lagi gempak n hebat, aku cuma nak berkongsi je,kalau sesape yang xpuas hati dengan artwork aku sila diam dan pendam sampai anda mati nnt.sbb kalau kutuk aku kat sini lagsung xmembina.aku xminta pujian.tp bg yang puji terima kasih

contact me

kalau korang berpuas hati dengan kerja aku dan nak aku shoot ape2 event korang boleh la contact aku kat sini. Dengan harga yang sangat murahh::
0132950003
wanammal@gmail.com

thanks!

Nuffnang

Followers

kotak jeritt

Klik Like Sini!!